Skargi, sprzeciwy i odwołania
Skargi, sprzeciwy i odwołania są dla nas ważne. Jeśli nie chcesz korzystać z naszego formularza reklamacyjnego na stronie internetowej, możesz znaleźć inne sposoby skontaktowania się z nami w sekcji „Skontaktuj się”.
Zapewniamy, że Twoja skarga lub sprzeciw zostaną rozpatrzone w sposób profesjonalny i sprawiedliwy.
Możemy się doskonalić tylko dzięki Twojej pomocy.
Jeśli chcesz / Twoja firma chce złożyć skargę, odwołanie lub sprzeciw wobec decyzji, usługi lub inny komentarz dotyczący współpracy z Bruun Inspektion, prześlij swoją opinię za pomocą poniższego formularza. Przetworzymy Twoje zapytanie tak szybko, jak to możliwe, ale najpóźniej w ciągu 3 tygodni.
Wszystkie skargi są poufne i będą traktowane jako poufne.
Skarga/sprzeciw jest rozpatrywana (-y) w następujący sposób:
Po otrzymaniu skargi / sprzeciwu osoba składająca skargę/zgłaszająca sprzeciw otrzyma potwierdzenie pocztą elektroniczną.
Jeśli skarga zostanie uznana za niezwiązaną z działalnością Bruun Inspektion:
- Bruun Inspektion powiadomi skarżącego/ zgłaszającego sprzeciw, podając powody odmowy i, jeśli ma to zastosowanie, gdzie skarżący/zgłaszający sprzeciw może się odwołać.
- Klient zostanie poinformowany o zasadnej skardze pocztą elektroniczną lub telefonicznie w ciągu 3 tygodni.
Jeśli skarga/sprzeciw zostanie oceniona (-y) jako związana (-y) się z działalnością Bruun Inspektion:
- Bruun Inspektion sprawdza, czy skarga/ sprzeciw dotyczy działalności, za którą firma jest odpowiedzialna.
- Jeśli tak, skarga/ sprzeciw zostanie rozpatrzona (-y) zgodnie z naszym systemem jakości.
- Wyznaczamy jednego z naszych kierowników sprawy, aby zebrał i zweryfikował wszystkie informacje niezbędne do uzasadnienia skargi/ sprzeciwu.
- Używamy formularza skargi/ sprzeciwu, aby zapewnić prawidłową ocenę skargi/ sprzeciwu.
- Osoba składająca skargę/zgłaszająca sprzeciw zostanie poinformowana o postępach i wyniku rozpatrzenia skargi pocztą elektroniczną.
- Skarżący zostanie następnie formalnie poinformowany o wyniku skargi. Celem jest rozpatrzenie skargi w ciągu 3 miesięcy.
- W przypadku skarg dotyczących certyfikatów osobistych, skarga musi zostać złożona do osoby, której dotyczy, w odpowiednim czasie.
Zaktualizowano 18 kwietnia 2022 r.