Skargi, sprzeciwy i odwołania


Skargi, sprzeciwy i odwołania są dla nas ważne. Jeśli nie chcesz korzystać z naszego formularza reklamacyjnego na stronie internetowej, możesz znaleźć inne sposoby skontaktowania się z nami w sekcji „Skontaktuj się”.
Zapewniamy, że Twoja skarga lub sprzeciw zostaną rozpatrzone w sposób profesjonalny i sprawiedliwy.

Możemy się doskonalić tylko dzięki Twojej pomocy.


Jeśli chcesz / Twoja firma chce złożyć skargę, odwołanie lub sprzeciw wobec decyzji, usługi lub inny komentarz dotyczący współpracy z Bruun Inspektion, prześlij swoją opinię za pomocą poniższego formularza. Przetworzymy Twoje zapytanie tak szybko, jak to możliwe, ale najpóźniej w ciągu 3 tygodni.


Wszystkie skargi są poufne i będą traktowane jako poufne.


Skarga/sprzeciw jest rozpatrywana (-y) w następujący sposób:

Po otrzymaniu skargi / sprzeciwu osoba składająca skargę/zgłaszająca sprzeciw otrzyma potwierdzenie pocztą elektroniczną.

Jeśli skarga zostanie uznana za niezwiązaną z działalnością Bruun Inspektion:


  • Bruun Inspektion powiadomi skarżącego/ zgłaszającego sprzeciw, podając powody odmowy i, jeśli ma to zastosowanie, gdzie skarżący/zgłaszający sprzeciw może się odwołać.
  • Klient zostanie poinformowany o zasadnej skardze pocztą elektroniczną lub telefonicznie w ciągu 3 tygodni.


Jeśli skarga/sprzeciw zostanie oceniona (-y) jako związana (-y) się z działalnością Bruun Inspektion:


  • Bruun Inspektion sprawdza, czy skarga/ sprzeciw dotyczy działalności, za którą firma jest odpowiedzialna.
  • Jeśli tak, skarga/ sprzeciw zostanie rozpatrzona (-y) zgodnie z naszym systemem jakości.
  • Wyznaczamy jednego z naszych kierowników sprawy, aby zebrał i zweryfikował wszystkie informacje niezbędne do uzasadnienia skargi/ sprzeciwu.
  • Używamy formularza skargi/ sprzeciwu, aby zapewnić prawidłową ocenę skargi/ sprzeciwu.
  • Osoba składająca skargę/zgłaszająca sprzeciw zostanie poinformowana o postępach i wyniku rozpatrzenia skargi pocztą elektroniczną.
  • Skarżący zostanie następnie formalnie poinformowany o wyniku skargi. Celem jest rozpatrzenie skargi w ciągu 3 miesięcy.
  • W przypadku skarg dotyczących certyfikatów osobistych, skarga musi zostać złożona do osoby, której dotyczy, w odpowiednim czasie.

Zaktualizowano 18 kwietnia 2022 r.


Używamy plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie funkcjonalne są niezbędne do prawidłowego działania serwisu. Jeśli będziesz kontynuować korzystanie z naszej strony, uznamy, że wyrażasz na to zgodę. Więcej o plikach cookie i sposobie ich wyłączenia znajdziesz w Polityce Prywatności.

Akceptuję