Warunki biznesowe

 

Zasady i warunki / Warunki handlowe


Zanim Bruun Inspektion przystąpi do realizacji zlecenia, jego charakter i zakres musi zostać uzgodniony na piśmie za pośrednictwem poczty elektronicznej, tradycyjnej lub telefonicznie. Klient zobowiązuje się dostarczyć niezbędne materiały/dokumentację do wykorzystania podczas kontroli.


Ceny są indeksowane 1 stycznia każdego roku zgodnie z indeksem.


Klient zobowiązuje się podać prawidłowe imię i nazwisko, adres, kod pocztowy, numer telefonu, numer CVR i adres e-mail podczas zawierania umowy. Bruun Inspektion zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji o kliencie i jego działalności.


Bruun Inspektion nie ujawnia poufnych, technicznych lub finansowych informacji swoich klientów osobom trzecim bez pisemnej zgody klienta. Bruun Inspektion może ujawnić poufne informacje władzom publicznym lub organom regulacyjnym. Bruun Inspektion ma obowiązek powiadomić klienta, że informacje są przesyłane do władz.


Dla klienta zostanie utworzony bezpłatny portal internetowy umożliwiający przeglądanie wszystkich informacji dotyczących kontroli i szczegółów wykonanych prac.


Bruun Inspektion nie ponosi odpowiedzialności, w całości lub w części, za niewykonanie umów, jeśli jest to spowodowane zdarzeniami, na które Bruun Inspektion nie ma wpływu.


Bruun Inspektion ponosi odpowiedzialność za straty lub szkody tylko wtedy, gdy można udokumentować, że straty lub szkody są spowodowane błędami lub zaniedbaniami Bruun Inspektion w związku z wykonaniem zleconego zadania / kontroli.


Bruun Inspektion nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty operacyjne, stratę czasu, utratę zysku lub straty wtórne.

Bruun Inspektion zajmuje się zadaniami i wydaje opinie oraz zalecenia na podstawie posiadanej wiedzy i informacji.


Bruun Inspektion nie ponosi odpowiedzialności za szkody, chyba że można udowodnić, że Bruun Inspektion powinna była posiadać te informacje w momencie realizacji zadania.


Bruun Inspektion nie ponosi odpowiedzialności za błędy w oświadczeniach, gdy stwierdza się, że są one oparte na własnej uznaniowej ocenie i wytycznych.


Bruun Inspektion ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku kontroli spowodowanych nieterminowym poinformowaniem klienta przez Bruun Inspektion o istniejących wadach.

Bruun Inspektion nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane cechą lub zastosowaniem produktu, jeżeli nie zostało to przetestowane lub zbadane i opisane w raporcie z testu lub kontroli.


Jeśli uszkodzony produkt nie został specjalnie przetestowany przez Bruun Inspektion, Bruun Inspektion nie ponosi odpowiedzialności za szkody, chyba że klient może udowodnić, że uszkodzony produkt jest identyczny z produktem, który został specjalnie przetestowany / zbadany i skontrolowany przez Bruun Inspektion.


Jeśli osoby inne niż klient wystąpią z roszczeniami odszkodowawczymi wobec Bruun Inspektion na podstawie okoliczności, które wykraczają poza odpowiedzialność odszkodowawczą Bruun Inspektion zgodnie z powyższym, klient jest zobowiązany do przejęcia postępowania i zwolnienia Bruun Inspektion z wszelkich kosztów i wydatków, w tym kosztów prawnych i ewentualnej kwoty odszkodowania.

Jeśli między klientem a Bruun Inspektion powstaną spory dotyczące wykonania zlecenia lub interpretacji umowy, a strony nie będą w stanie rozstrzygnąć ich między sobą, zostaną one rozstrzygnięte przez sąd w Esbjerg zgodnie z prawem duńskim.


Akceptując relację biznesową, użytkownik wyraża również zgodę na otrzymywanie newslettera. Jeśli klient nie chce otrzymywać newslettera, prosimy o poinformowanie nas o tym e-mailem lub telefonicznie, a klient zostanie usunięty z listy mailingowej newslettera.


Przegląd umowy / Zamówienie.

Po otrzymaniu zamówienia wypełnia się umowę. Umowę można również uzyskać ustnie lub pocztą elektroniczną.

Jeśli klient nie określił standardów/wymagań, zawsze stosowany jest najnowszy standard/wymaganie. Jeśli stosowany jest inny standard/wymóg, należy to odnotować.

Wybór akredytowanych standardów i wymogów można znaleźć na stronie internetowej DANAKS.


Jeśli usługa nie może być akredytowana / nie znajduje się w podręczniku jakości, a klient jest zobowiązany do jej uzyskania, należy skontaktować się z kierownikiem technicznym w celu uzyskania wyjaśnień, a usługa może zostać odrzucona.


Przed rozpoczęciem sprawy inspektor / kierownik techniczny sprawy musi sprawdzić, czy zamówienie odpowiada zadaniu, a na koniec sprawy musi sprawdzić, czy zadanie zostało faktycznie wykonane zgodnie z umową zawartą z klientem.

W przypadku odstępstw od zamówienia pracownicy są informowani telefonicznie, pocztą elektroniczną itp.


Jeśli zadanie zostało wykonane niezgodnie z zamówieniem, odchylenie jest widoczne w przesłanych dokumentach, które nie wskazują odchylenia w raporcie. Jeśli klient nie zareaguje w okresie reklamacyjnym, uznaje się to za akceptowalne.

Informacje, które należy podać:

  • Standard wykonania i poziom akceptacji
  • Dziedzina stosowania
  • Obiekt
  • Miejsce
  • Wymagania specjalne
  • Jeśli nie można osiągnąć pełnej identyfikowalności, raport musi stwierdzać, że identyfikowalność jest ograniczona.


Zamówienie musi zostać zaakceptowane przez Bruun Inspektion i klienta przed rozpoczęciem prac. Jeśli istnieją wymagania wykraczające poza standardowe wymagania, klient powinien zostać o tym poinformowany przed rozpoczęciem prac.

W przypadku braku porozumienia (gdy zawarto ustne porozumienie). Jeśli po wysłaniu raportu klient nie odpowie w terminie na reklamację, uznaje się, że klient zaakceptował reklamację.


Korzystanie z podwykonawców zostanie określone w zamówieniu i/lub dostarczonej dokumentacji.


Informacje uzyskane od innych stron, takich jak organ lub klient jednostki weryfikującej. Informacje mogą obejmować kontekst działań weryfikacyjnych, ale nie wyniki weryfikacji.

Sekcja uwag w raporcie z kontroli powinna opisywać, w jaki sposób kontrola została oceniona i jakie dane zostały wykorzystane.


W przypadku dźwigów, Bruun Inspektion jest zobowiązana do podjęcia następujących działań, patrz rozporządzenie wykonawcze nr 629 i rozporządzenie wykonawcze nr 461: jeśli organ kontrolny, w trakcie swojej pracy w zakresie kontroli, sprawdzania, testowania itp. dźwigu itp. instalacji, dowie się, o warunkach dźwigu lub innych, które stwarzają ryzyko obrażeń, organ kontrolny nie jest w stanie wydać świadectwa kontroli lub innych dokumentów, musi poinformować lokalną inspekcję pracy, chyba że dźwig itp. jest wyłączony, jeśli usterka nie zostanie usunięta, a właściciel lub operator nie usunie usterki.


Podwykonawcy

Bruun Inspektion zleca podwykonawstwo w zakresie badań niszczących procedur spawalniczych (EN 17020) promieniowaniem rentgenowskim. Jeśli podwykonawcy są wykorzystywani w innych przypadkach, raporty te zostaną dostarczone wraz z dokumentami lub określone w zamówieniu/umowie.



Dn. 29 kwietnia 2021 r.


Używamy plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie funkcjonalne są niezbędne do prawidłowego działania serwisu. Jeśli będziesz kontynuować korzystanie z naszej strony, uznamy, że wyrażasz na to zgodę. Więcej o plikach cookie i sposobie ich wyłączenia znajdziesz w Polityce Prywatności.

Akceptuję